20 frågor

Snodd härifrån

1. Blir det någon semester i sommar?

Nja, vi är ingen semesterfamilj direkt. Blir väl mest landet, men inte så mycket för min del
2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?

Karolina Elsa
3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?

Dagis, som de flesta andra I guess...?
4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?

Kinesiska!
5. Är du en Spara eller Slösa?

SLÖSA!
6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?

Haha shit ingen aning... man blir ju inte tänd på arbetet xD
7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?

Det har bara gått två dagar av den här månaden så lite svårt att hinna med det :P
8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?

För hundratusen spänn ja
9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?

Vänner, för då hade jag fått garva hela tiden xD
10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?

Nope
11. Tränar du inför "Beach 2009"?

Ibland inbillar jag mig att jag gör det (a)
12. Tycker du det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?

Nah
13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget.. Vems hade du valt?

Jag hade bara tatuerat in ett Z, för det är inte mitt eget namn men det känns ändå som att det definierar mig
14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?

Jag laddar inte ner, jag tigger musik av Challe och Jack och filmer tittar jag på här :D
15. Ser du fram emot något just nu?

Jaa, en hel del; sommarlov, Chappen, The Sims 3 etc.
16. Blundar du när det är hemska scener i tex skräckfilmer?

Jag brukar hålla för öronen istället, inte lika läskigt utan ljud!
17. Använder du lågenergilampor?

Fråga mamma och pappa :P
18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?

Överallt! New York, Los Angeles, San Fransisco, Washington och ja... överallt annars!
19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?

Grillspett med ljust kött, mörkt kött, prinskorv, svamp och bacon :D
20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?
Oj, svårt. Jag vet faktiskt inte :P


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0