Chewing

Hey hey, sorry för dålig uppdatering, men jag har varit busy. Efter skolan var jag med pappa och handlade godis och lite sånt till släktfesten på lördag, och direkt när vi kom hem blev jag satt i arbete; skulle dammsuga huset xD Sen var det mat och sen skulle jag och mamma fixa med de sista placeringskorten inför lördag, men NU är allt klart och jag kan blogga lite :D



GodisGodisGodis :D

På tal om att något är klart; matteprovet är over and done! SÅ SKÖNT! Det blir ett G, det är jag övertygad om, fixade de första 6-7 uppgifterna utan större problem men när det kom till VG-uppgifterna sa det totalstopp. Jag gjorde inte ens den sista uppgiften, jag tog en titt och gav upp direkt xD


Is this any good?

När jag var ute på stan köpte jag även lite nytt smink samt ett hårvax (den tredje sorten jag ger mig på nu), ska försöka fixa frisyren utan att göra slut på halva hårsprayflaskan imorgon xD Nytt täckstift och läppstift (MakeUpStores China Red <3) fick också följa med hem =)


Present från moster, morbror och kusiner uppe i Falun, som tyvärr inte kunde komma på lördag

Imorgon är det fredag och det är megahärligt, även fast jag kommer ha håla mellan engelskan och franskan och Coco kommer vara i Borås med sveriges ungdomsråd =( Och på lördag blir det släkten, tårta och presenter! :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0