Thursday's Child

Sho folket! Ikväll ska jag verkligen inte göra någonting. Jag vill inte skriva mer på historiaarbetet riktigt än, för Håkan ska gå igenom lite mer detaljerat hur vi ska skriva det imorgon. Och matten orkar jag verkligen inte med... såg ändå att jag hänger med rätt bra på kap 7 som vi repeterade idag. Anne kan sannerligen snacka! :P Shit, hon slutar fan aldrig.

Var ingen geografi (yes, vi slapp redovisa!) eftersom vi skulle på en föreläsning i aulan om ett folkslag nere på Nya Guinea som levde i träd. Faktiskt ganska faschinerande ^^

På hålan gick jag, Mika, Jack och Koffe till BK och åt, och när Mika hade stuckit till sin FE-lektion kom Håkan, av alla människor, dit :P När han hade gått väntade vi förgäves på Hannes en stund till (han hade väl fastnat hos Elin eller Ebba) och sedan gick Koffe till frisören, jag gick till Kicks för att byta en mascara och Jack gick för att leta upp Hannes. När jag kom tillbaka till skolan satt jag och snackade med Hogge i bibblan tills det var dags för franska, där vi återigen inte gjorde så mycket vettigt :P

Aja, nu ska jag fortsätta göra ingenting ;D


Mammas prydnadsdocka i vardagsrummet

// Z

Hit me baby!
Postat av: choquitaa

förlåt men vilka läskiga dockor ^^

2009-03-06 @ 07:40:44
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0