Sunday morning...

Bonjour mes amis! Någon som tror att jag kom i säng innan ett? Nä, tänkte väl det. Låg uppe och läste till två xD Vaknade vid halv elva av att Agneta ringde, (eff, skulle satt klockan på halv tio...) och har pluggat kinesiska sedan elva, typ. Usch, det är inte lätt med alla dessa tecken, och så har jag valt steg 2 till trean. Vad har jag gett mig in på... xD


Frukost =)

Mamma och pappa åkte upp till Ankhult igen efter att vi hade varit i Lödde igår, och mamma kommer antagligen hem någon gång i eftermiddag. Då ska det vara diskat i köket och städat på mitt rum minsann xD Får ta itu med det sen, nu ropar kinesiskan på mig igen.


Plugga i sängen is najs ^^

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0