Sunday morning

Gomorron! Blev väckt av några ungar som lekte väldigt högljudda lekar på gatan utanför mitt fönster. Först ville jag bara gå ut och vråla åt dem att hålla käften, men sen såg jag att klockan var lite över tio och tänkte tja, det var nog bara bra att jag blev väckt nu :P Fast det var kanske inte det bästa sättet att bli väckt på xD

Söndagar brukar ju vara pluggdagar i allmänhet, men hör och häpna - jag har ingenting att plugga! De intensiva provveckorna är över, jag har inga läxor tills imorgon och det är ju D-dag (disponibel dag) på tisdag, which means lediga :D

Så jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra idag, men vi får se. Ska försöka att inte nörda framför datorn hela dagen, som jag gjorde igår (a)



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0