Quotes 2004-2007

I högstadiet hade jag en vana att skriva ner alla roliga saker som sades i klassen (och ibland med lite utbölingar) i ett worddokument. Totalt är det 32 sidor quoutes, och en hel del av dem är antingen väldigt interna eller omöjliga att fatta om man inte vet hela sammanhanget. Men vissa är fan rätt bra xD



Hannes: Du har en kortlek va?
Z: Japp
Hannes: Okej, då kan vi väl spela Bubblan? *Lägger handen på hjärtat* Jag lovar att fuska... nej, att inte fuska!

Franskalektion
Drugge: Till och med min farmor vässar pennor snabbare än du!
Jonathan: Men din farmor är ju fan skum

Richard: Haha kolla, jag vann utan fusk!

Fysiklektion
Läraren: Ser ni Orions bälte nu?
Berra: Ja, det är rakt ovanför mig. Fan, tänk om det ramlar ner på mig!

Z: Du ska berätta för mig vem du gillar, det har du lovat
Jocke: Nah, du har ju inte sagt vem du gillar
Z: Meh, om du använder det du har mellan öronen kan du nog räkna ut det
Jocke: Vadå, näsan eller?

Utflykt med klassen
Berra: En kille jag kände ligger begravd på den här kyrkogården
Z: Var han lika korkad som du?
Berra: Han sköt sig själv i huvudet, så... ja

Z: Du får en krona om du hjälper mig med den här matteuppgiften
Johan Å: En krona? Mina tjänster är värda en miljon!

Berra: Ja, det var min granne... han bor i huset bredvid

Hemkunskap
Hannes: *har hällt vatten i sin diskmedelsflaska och står och leker med löddret och bubblorna*
Richard: Hannes, jag har alltid tyckt att du är en skum typ!

Jocke: Titta på Johan, han är stum av tystnad!

Johan Å: Jamen efter sexualkunskapen är man ju alltid lite pervers

Mamma: Prata inte med maten full av mun!

Z: Ja, det var så kallt nere vid ytan

Chrissy, Dojjan & Z: *sitter i klassrummet och sjunger högt och falskt på låtarna från Moulin Rouge*
Amanda: *kommer in genom dörren* Det står några sexor här utanför och undrar vem som håller på att dö här inne

Efter ofokuserad SO-lektion
Z: Det är egentligen ganska konstigt att man kan lyckas med att prata om precis allt utom just det man ska prata om

Z: Matten är den enda dag vi inte har fredag!

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0