Nu är det onsdag minsann :O

Jahapp, idag har jag verkligen inget vettigt att skriva, är så trött så jag kan dö xD Inga dagens outfit-bilder blev det idag, heller, sorry sorry. Imorgon blir det, lovar ^^

Vi fick tillbaka matteprovet idag, och jag fick G+! :D:D:D Yesssss! Det känns så weird, för jag skulle inte bli glad över ett G+ i något annat ämne, men i Matte B... heeeellyeah! :D Haha ni skulle sett Jack, han började dansa omkring av glädje när han fick G xD

Var hos Martin och bokade tid för klippning i nästa vecka också, skönt! Tyvärr hade han inte tid med färgning också men aja, det klarar sig ett tag till ^^


Jag älskar speglar (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0