Live on the WHAT side of life?!

Shit. Senast jag drack Coca Cola frivilligt var nog... lääängesen! Men whatev, jag mår lite illa och då är Cola bra, helst avslagen men jag orkade inte vänta xD



När vi slutade franskan, dagens sista lektion, sa jag till Ebba; 'Nu ska jag gå hem och dö!' Låg nog ganska nära sanningen xD När jag kom hem hade jag sugarcravings som F-A-N och ville bara dråsa ihop på soffan och somna. Usch för att vara halvsjuk :/

På lördag ska jag kolla på när Anna <3333 tävlar i DM i cheerleading i Baltiska Hallen i Malmö, ska bli fett coolt! :D Aldrig sett cheerleading IRL innan. Efter det blir det till Arlöv och Patrice <3333 och ha trevligt ^^ Men nu ska jag nog kolla på film, ciao!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0