Kameran på reparation

Världens bästa pappa var och lämnade in kameran på reparation igår, så förhoppningsvis ska det fixa sig utan att vi behöver betala något :D

Den dåliga sidan är då att jag kommer vara frånskild från min baby i minst två veckor, max en månad. En månad! Bara två veckor känns för mig som en ofattbart lång tid att vara utan min Nikon. Ja, jag vet, jag ska vara glad att jag slapp punga ut med 4 papp för ett helt nytt hus, men... aaargh, jag har redan abstinensbesvär! xD

De närmaste veckorna kommer det följaktligen vara dåligt på bildfronten. Jag kommer mata er med bilder från mitt arkiv, mestadels. Försök stå ut ^^

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0