He's Just Not That Into You

Haj på er! Ursäkta för bloggtorkan igår och idag, men igår kväll när jag kom hem från bion var jag bara så jäkla trött! Kändes inte direkt som om jag skulle kunna få ur mig något vettigt att blogga om då :P Och idag har jag väl mest chillat och läst Kalle Anka fram tills nu ^^



Den här --^ filmen var jag och Chrissy och såg igår. Jag gillade den fett mycket :D Ibland får den en att skratta jättemycket och ibland lipar man nästan. Feelgood-filmer istheshit! Rekommenderas ^^

Har ni sett den? Vad tyckte ni om den?

// Z

Hit me baby!
Postat av: Pia Hylén

Du jag har ett pyttelitet problem.

Grejen är den att jag precis skrivit klart en låt, sjung den och spelat in den på video. Nu ligger låten uppe på min blogg och jag blir mer och mer orolig för varje minut. Skulle du vilja kolla in låten och säga några egna tankar? Tack i förhand :)

2009-03-21 @ 14:17:23
URL: http://www.smakfullt.devote.se
Postat av: JENNIE - modeblogg

hej hej!



nu har jag en frågestund i min blogg, fråga vad du vill:) Den bästa frågan belönas med en länk, hihi



kramar

2009-03-21 @ 14:18:30
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0