Hej, ät, hejdå

Varje onsdag kväll är mamma iväg på nånting (illa att jag inte kommer ihåg vad det är), och då äter pappa och jag ensamma. Jag gillar att äta med pappa ^^ Vi äter precis vad vi har lust med; idag åt jag köttbullar och prinskorv med potatismos och lingonsylt, och pappa åt korv och bruna bönor. Vi pratar inte om en massa onödiga saker eller börjar långa utläggningar om saker som har hänt under dagen, och när vi är klara efter 10 minuter går pappa till tv:n och kollar på skidåkning och jag går tillbaka till datorn och spelar Age Of Mythology. Det är middagar i min smak ^^



// Z

Hit me baby!
Postat av: JESSICA

Grymt snygg blogg!!

2009-03-11 @ 20:02:39
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0