Det är väl shcizofrena hasselmöss som säger muuuu?

Nah people, nu ska jag snart gå och sova. Har flummat mega med Chrissy och Jack på msn + pluggat matte så nu är jag rätt slut i rutan :P Provet fasar jag fortfarande för, kan inte PQ-formeln och lite annat som man ska kunna... yaay! Hrm. Vi satsar väl på att bli godkända, yepyep :P

Prima skinka yepyep!

Eheheh sorry, är lite övertrött xD



// Z


Hit me baby!
Postat av: Cristin - perfect

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-12 @ 18:59:52
URL: http://ccristin.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0