Busy Saturday

Phew, idag har det varit fullt schema. Först DM i Ceerleading, Baltiska hallen i Malmö. Det var så häftigt! Jag sörjer verkligen att jag hade sönder min kamera, hade kunnat ta riktig epic bilder! Det hoppades och kastades, tjejerna flög fyra meter upp i luften, snurrade, gjorde spagat och split där uppe och fångades igen. Har ju bara sett det på film och tv innan och det var liksom den känslan; OMG, de gör verkligen sådär!

Sedan var det till Arlöv och Patrice, vi flummade Twilight, lagade ost-och skinkpaj till middag och kollade lite på Transformers med hennes pappa. Sedan tog jag bussen hem och nu ska jag snart sticka till Chrissy och kolla på film. Håhå jaja xD



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0