Alfabetslista

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen;
Ronja Rövardotter!
B är för antalet BARN du vill ha;
2-4 st
C är för ditt favorit CITAT;
Det är lättare att få förlåtelse än tillåtelse
D är för DRYCK du inte kan leva utan;
FANTA EXOTIC THRILL <33
E är för EGENSKAP din partner måste ha;
Ärlighet
F är för dina FOBIER;
Trånga utrymmen! Uuh cellskräck >__< 
G är för det som gör dig GLADAST;
Vännerna, sommaren, att känna sig älskad <3 
H är för din favorit HOCKEYSPELARE;
Som om jag kollar på hockey xD
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig;
Säng, kära säng ;)
J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med;
Jämför mig med många människor i min omgivning
K är för din KÄRASTE ägodel;
Kameran och poden <3
L är för något du vill LÄRA dig;
Snacka flytande kinesiska! Och dansa lika bra som Challe ^^ 
M är för dina MÅL i livet;
Göra karriär och hitta The Love Of My Life
N är för NAMN du helst velat ha;
När jag var liten hatade jag mitt namn men nu är jag rätt chill med det ^^ Mina favoritnamn är dock Nathalie och Therese
O är för dina största OROSMOMENT;
Döden :/
P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG;
Uh vetefan vad det är :P Envis? Lat? Flummig? Allmänt galen? xD
Q är för det ord på Q du kan komma på;
Quiz
R är för RÅD du brukar ge andra;
Ärlighet är viktigast. Och ge folk space när de behöver det.
S är för den mest överskattade SPORTEN;
Typ handboll? :P
T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET;
DatornDatornDatorn... (a)
U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN;
BADA!
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN;
Göra läxorna, bläh
W är för WEBSIDA du dagligen besöker;
Ska jag välja en av dem? xD Bdb, facebook, blogg.se, bloglovin, youtube...
X är för din favoritkaraktär i XENA;
Det vet jag inte du :P
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10;
För mig är ytlig och fåfäng inte samma sak, dock tror jag att man menar fåfäng här :P typ 8 xD
Z är för vad du helst vill se på ZOO;
Tigrarna är så fina!
Å är för din ÅLDER;
18
Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige;
Men BORT med IPRED och alla andra jäkla lagar om kopieringsskydd på musik och sånt
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på;
Mm, Taylor Lautner... ;)


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0