Bildbomb igen! Varning för fjortisbilder, urringade linnen och allmänt illa flummbilder xD

Vill ni inte titta så låt bli, och därmed pasta :D


Jag svankar bäst (a)


Patrice filosoferar


Vi hamnade på golvet för vi var trötta xD


Patrice tyckte den här bilden blev cool, fokuserad på golvet och inte på oss xD


Vi... slåss lite xD


Hej vi är snygga!


Eheheh fjooortispose xD


Patrice låtsas att hon är en ängel (a)


Jag låtsas att jag ser cool ut? xD


Patrice visar sitt rätta jag...


Haha schnyggo! ;)


Kraftigt censurerad bild, annars hade det varit boobie-flash bigtime xD


Fortf nere på golvet :D


Älskar mitt hår på dessa bilderna ^^


Patrice verkar lite trött?


Fining! <3


Upp på köksstolar istället xD


Gillar den vinkeln (a)


Patruuuus!


Lite mörk för blixten dummade sig :P


Sen blev vi varma, cheers i äppeljuice!


Eheheh, Siiiims (a) :D


Herrå!


Haha nu ska jag äta upp resten av mitt godis :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0