Var det nån som sa Sims?

Haha, nu får jag nog be om ursäkt för dålig uppdatering en gång till xD (förlåt Malin, jag vet att du blir helt hispig när jag inte uppdaterar ;D) Kan bara skylla på Sims, Sims och, eh, Sims :D


Mor och dotter målar. Haha ja, dom är freaks, var det nåt annat? xD


Blackie är ett galet, pedantiskt, konstnärligt geni, och just den där galna biten brukar allt som oftast resultera i att hon sover i sina finkläder. Eller går till skolan i sina idrottskläder. Etc. Etc.


Hela familjen utom Cassie-bebben


Alltså. Är inte Link bara FÖR ADOREABLE?

Ehheheh. Jag är en nörd (a). Nu måste jag verkligen sova. Snart.

// Z

Hit me baby!
Postat av: Malin

Ja, tro mej jag är hispig när du nördar med sims:P

2009-06-16 @ 13:34:12

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0