Raining on... tuesday?

Yaw! Nyss hemkommen från Lund där det spöregnar (det gör det visserligen här också), stackars Polhemsstudenter! Såg ett par flak när vi körde ut ur stan, kan inte ha varit kul för dem som var på dem :P Hoppas att Coco, Mika och Jack hittade torrare sätt att ta sig till studentskivorna xD

Morgondagen känns... onödig xD TF på morgonen, då ska vi bara ha betygssnack, och på matten sen, seriöst, vad ska vi göra? Det är de enda två lektionerna jag har imorgon, men sen måste jag till Polhem och lämna lite läxor till min kinesiskalärare, och sen vet jag inte om jag pallar stanna och se på Kattes studentutsläpp. Kanske, men det är ju liksom flera timmar mellan :P Tror det inte börjar förrän fyra? We'll see.

Nu ska jag... låtsas att jag gör nåt vettigt?



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0