OMG jag har platt hår!

Kuckeliku i hönsgården! Z är vaken och har varit det sedan åttatiden, mirakel inträffar fortfarande. Sitter just och funderar på om jag behöver överföra lite mer pengar till mitt studerandekonto, ska ju trots allt både betala frissan, fylla på nagellacksförrådet och köpa present till mammsen idag. Hm. Jag är pessimist med pengar, precis som med tid. Gillar att ha lite buffert vafan xD Fast det hindrar ju inte mig från att vara en slösa (a)

Och så har jag lite halvpanik eftersom min silverring är borta. Aarrghhh >__<

Mohahah jag hittade den ^^

Inget bedhead för mig idag, ska ju som sagt till frissan och man blir inte så populär där om det är massa vax och spray i håret kan jag ju säga xD Usch, vad ovant det känns med platt hår, fast det är ju inte fult, bara... ja, ovant :P



Puss på er lovers, vi hörs senare! :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0