"Tidigt" i säng

Jag ska gå och lägga mig nu. Ja, ni läste rätt, klockan är inte ens midnatt än och jag ska gå och lägga mig. Måste börja vända tillbaka dygnet, ska ju till frissan halv tolv på tisdag och på fredag bär det av till Chappen 8.00 på morgonen! Vilket betyder att jag måste gå upp 7.00! Lika bra att börja i tid xD

Mams och paps åker till landet imorgon kväll tror jag, och de kommer hem på tisdag. Finns det något bättre än att ha huset för sig själv? Nope ^^

Huvudvärk! Nu ska jag krypa ner i sängen. Night! :*



// Z

Hit me baby!
Postat av: Mr. Incognito

sv; Cool bild:) hehe låter skoj, hur gick linedansande? Jo här har dte vart gött, bara degat o haft det trevligt:) va ska du hitta på denna söndag?

2009-06-21 @ 10:02:53
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har.



Är allt bra med dig?

Kram

2009-06-21 @ 13:18:17
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0