Thank god I know the enemy

Howdy på er! Har fetaste sovmorgonen idag, börjar 11.40 (a) Shit, det märks att det snart är lov! Fast på ett sätt är det liiite synd att vi hade sovmorgon just idag, för jag hade velat se treorna ragla omkring på skolgården och springa in i klassrum och vråla och allt sånt xD (de hade sin bal igår) Men men, that's life.

Dagens frukost: Rullemacka med leverpastej, ett glas mjölk och så några färska jordgubbar. Life is gooood ^^

Happ, min buss går om 40 min, vad ska jag göra fram tills dess? xD Är typ nästan färdig, ska bara borsta tänderna, fluffa upp håret och måla blodet (läppstiftet) på läpparna. Ja, ibland blir jag rätt trött på den där jäkla pigmentrika skiten xD När vi börjar trean kommer den vara gone. I hope. Just nu gillar jag inte hur jag ser ut utan the red lips, men det är väl en vanesak.

Humör: Glad och skoltrött!
Utseende/Kläder: Svart tunika och leggings. Full sminkmask, fast jag använder faktiskt mindre nuföritden. Vet inte ens om det syns men det gör jag xD
Dagens önskan: Att jag hittar nån klänning jag kan ha hos Iréne på lördag.
Musik: Green Day - Know Your Enemy
Inspiration: Den slits mellan Photoshop och Word, as usual
Fundering: Ska jag ta en jordgubbe till?
Understruket: PLUGGA TILL SISTA PROVEN OCH GÖRA SISTA ARBETENA
Händelser: Vattenkrig igen? Och 70-årsfest i helgen.

Nu måste jag gå och fixa mig. Eller, jag måste inte, men jag har inget annat att göra xD


Min Violet förlovar sig med grannen xD

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0