She's a maniac

Z: Vad ska jag skriva?
C: *gäspar och gör något konstigt ljud* Skriv det
Z: Hur stavar du till det?
C: Jag vet inte.

Hon sitter och fotar mig här den jäveln, underifrån xD Och jag som är osminkad och allt. Hon är elak xD Vi har varit nere vid stranden och njutit i solen och käkat glass och nu har vi tråkigt. Blä. Bilder kommer senare, men inte de jävla bilderna hon sitter och tar just nu kan jag lova xD

C: (Inifrån gästrummet) Har du alla Pang I Bygget?!
Z: Jaa...?
C: Buhuu, du har alla Pang I Bygget...

Hon sa att jag skulle skriva nåt kul, men jag kommer fan inte på nåt xD Hon hickade precis, är det kul? Probably not. Later :*



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0