Kapten! En ganska liten boskapshjord försöker skena i lastrummet!

God morgon på er mina sockersöta psykopater! Ja, vadå att klockan är efter tolv, för mig är det morgon för jag vaknade precis, och därmed pasta. Det blir så när man spelar Sims till ett på natten (a)

Idag blir det mest chill (måste kantklippa gräset bara) fram tills i eftermiddag, då ska jag in till Lund och fixa lite med trafikskolan, och sen följa med pappa och titta på hus. Mamma ska äta middag med sina kollegor ikväll så hon kunde inte följa med, tjoflöjt.

Nu ska jag svara på lite mail angående försäljningen av mina Sims 2-spel och sen ska jag ÄTA MAT!

Det kommer ett sånt där långt, seriöst inlägg senare idag också. Vad det ska handla om får ni väl se då o.O



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0