It's all clean and nice-smelling...

Yo! Sorry för dålig uppdatering idag, har storstädat rummet med mamma hela dagen :P Tråkigt men nödvändigt, rätt skönt att få ut en massa gammalt skräp och damm och yada xD Dock undrar jag hur länge jag kommer lyckas hålla det städat, tippar på max... två timmar? (a)

Har varit så duktig hela dagen fram tills nu så nu ska jag fan bara lata mig, äta mackor och spela Sims. Hey, I've effing deserved it, haven't I? Och även om jag inte har gjort det så skiter jag i det, för jag har Sims-abstinens xD

Wäh, jag är ganska flummig ja xD

Imorgon kväll ska jag med och titta på hus, dessförrinnan har jag lite ärenden i Lund. På onsdag blir det Patrice, vilket betyder Simsnörderier och Twilight-snack! ;D


Shit, gammal bild, hösten -08 xD Vi äger på att leka fjortisar!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0