I love it loud

Nej, jag vet, jag har inte bloggat idag xD Sorry, jag har... eh, vad har jag gjort egentligen? Fortsatt fixa med headern (den vill inte vad jag vill), dansat lite och snackat med Jack. Det är typ det jag har gjort idag, och ändå har jag inte bloggat? Fy på mig xD

Hoppas att headern blir klar ikväll (om jag har energin till det blir den det) och att jag kommer i säng INNAN MIDNATT! Men vafan jag somnar ändå inte, igår gick jag och lade mig halv ett och jag låg bara och vred mig till tre innan jag äntligen somnade! WHY? Jag ska ju upp halv sju på fredag för tusan :P

Imorgon ska jag vara med bästaste Chrissy, trevlans. Av någon anledning har jag alltid lyckats ringa/sms:a henne när hon inte har kunnat träffas, och när jag gjorde det idag så bestämde vi imorgon. Gutt.


Fick våra betyg i brevlådan idag! :D Fett nöjd och överraskad över att jag fick MVG i Latin! :O Jag trode jag skulle få VG :P Men MVG:t satt i både Kinesiskan och Historian, jag var lite osäker på dem. Allt det andra var som väntat =)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0