High Chaparral 2009 - Lördagen

På lördagen vaknade mamma ganska långt före mig (inte så konstigt, hon stupade i säng vid nio xD) så hon gick och åt frukost medan jag sminkade mig och yada, och sen skulle hon åka till Värnamo och shoppa, hon orkade inte dansa sa hon. Dock kom hon tillbaka vid tvåtiden på eftermiddagen, lastad med en massa kassar xD

Varning för MÅNGA bilder! (a)


Snyggaste brännan xD


Liten egobild sådär på morgonkvisten (a)


Alltid mest folk på lördagen!


Feels So Good, A.K.A. Tai Chi-dansen xD


Feels So Good, A.K.A. Tai Chi-dansen xD


Feels So Good, A.K.A. Tai Chi-dansen xD


Feels So Good, A.K.A. Tai Chi-dansen xD


Och Dalton-broden är igång igen! :D


Hopp!


Snacka om att människan har gummiben!


Han är bäst xD Han improviserar vilt och får alltid rungande applåder


Alternativ, kommer inte ihåg vilken, till nån annan dans, kommer inte ihåg vilken xD


Mest för Challes fina pose ^^


Kolla färgskillnaden på händer och armbågar xD


Helena & Linn


De tre 'finalisterna' i damernas fun challenge, hon i mitten vann men de andra två fick också vara med på segerdansen för de var också väldigt duktiga ^^


Lana Williams & Darren Bailey!


De är så JÄVLA duktiga!


Som sagt :D


Andra delen av showen, jag insåg att det skulle bli bättre bilder om jag flyttade till andra sidan av dansbanan xD


Han kastar omkring henne som en docka alltså!


Haha som hon flög där!


Sjukt coolt!


Dirty Dancing-vibbar någon?


Applåd!


Hela gänget käkade middag på Diligensen. Sex olika notor, sex olika kypare, en försenad Colorado Steak, en gratis cheesecake och mycket trevliga människor :D


Min efterrrätt, glassbakelse. Samma som förra året :D


Återigen kvällsdans i Guldbyn


Utan blixt blev det rätt fint ljus ^^


Kom i säng ungefär samma tid som fredagen, vid halv ett xD

// Z

Hit me baby!
Postat av: My

Coola bilder! Min kusin var där o tävla förra helgen, med sina hästar.

2009-06-30 @ 13:08:20
URL: http://mys.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0