High Chaparral 2009 - Fredagen

Delar upp bilderna och babblet i tre delar, annars kommer ni dö! Det kommer ni kanske ändå xD Och lugna, jag ska inte lägga upp alla 356 stycken, så dum är jag inte (a)

Tjugo i åtta fredag morgon (uh) körde jag och mamma hemifrån, vi var framme på Chappen strax efter tio. Det var inte så mycket kö så vi köpte våra band och kom in snabbt. Sen direkt in till dansbanan där dansen började vid elva :D


Förmiddagspasset på fredagen


Japp, ditt hår ser vitt ut i solen xD


Dansbanan var mycket större i år, bra! :D


Challe, i mitt huvud är han fortf mörkhårig alltså xD


På lunch/eftermiddagschill i stuga 35 i Guldbyn


Ni är på Östgötsk mark!


Challe med sin D40


Jodå, redhead och blondie matchar kläderna ;D


New Mexico, showen. Älska kjolarna!


Insomnia tror jag det är?


Patriotiskt färgade syskon xD


Såhär såg jag ut då ^^


Kvällsdans vid 'Östergötlands Ambassad'


Mörkt o.O

Gick hem till hotellrummet vid kvart över elva, men sen satt jag uppe och sms:ade till halv ett xD Men sen var det i med öronpropparna, massa fyllkajor utanför som vanligt :P

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0