Fyra bokstäver, börjar på s...



När jag kom hem från plugget idag (gick hem tidigare) så mådde jag ungefär så som det ser ut på bilden ovan; dåligt. Jag var inte ledsen eller nåt, men jag var så otroligt trött och seg och hade mensvärk från helvetet, så jag var verkligen nere i skoskaften.



Men sedan hittade jag ett paket till mig på köksbordet. Först fattade jag inte vad det var för nåt (jag hade inte väntat mig det här paketet förrän tidigast imorgon), men plötsligt började de sega kugghjulen i hjärnan rulla...



Och mycket riktigt, i paketet låg guds gåva till mänskligheten (och då menar jag varken choklad, iPods eller snygga killar) utan THE SIMS 3!! :D <333



Ni kan ju gissa hur glad jag blev :D



Puss, nu ska det installeras!

// Z

Hit me baby!
Postat av: anna

haha är du galen i the sims eller? ;P

2009-06-03 @ 15:55:04
Postat av: anna

kan inte du uppdatera oftare!!!!????

2009-06-03 @ 20:42:03

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0