That mening makes no sense in this avseende!


Här gick vi barfota på varm asfalt, vadå sommarfeeling? :D


Hääärligt <3


Malmö Skyline med Turning Torso


Vad det är? Ingen vet, men den har stått där forever xD


Egobild på osminkad Z


Långa bryggan <3 (är den 600 ellert 700 meter? Har glömt :O )


Japp, jag gillar skuggor, har ni missat det eller? (a)


Härligt härligt


Hah, jag borde heta blekben xD


DenBästa <3


Posaren numero uno


Yep (a)


Bäst <3


Båt och kallbadhus


Beach och bryggräcke


Sommarkioskens mjukglass med noisette isthefuckingshit <3


Jag är glad att jag har en vän som dig. Vem skulle annars lyssna på allt mitt jidder och komma med kloka ord när jag whinar för småsaker?

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0