Do the shuffle!

Shit pommes fritzel, vad det var längesen jag dansade så mycket linedance! Det här var tänkt att bli en lugn kväll med plugg och film, men precis efter jag hade duschat och tvättat håret ville mamma att jag skulle visa lite linedance för Linda. Det hela slutade med att jag och mamma lärde Linda tre danser; Lover Boy, Rocking och Cleveland Shuffle, och själva repeterade och dansade vi Chill Factor och Firedance. Jag var genomblöt av svett, jag fick duscha igen! xD Men roligt var det :D

Nu sitter jag här och varvar ner lite, ska väl försöka komma i säng vid något humant klockslag ikväll. Fast man vet aldrig :O Spotify lockar.



// Z

Hit me baby!
Postat av: nathalie

Sv : Varsågod :D:D GLAD SOMMAR BY THE WAY! <3

2009-06-10 @ 13:14:39
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0