Det är svårt att sitta i den här klänningen

Shit, är klockan redan så mycket xD Time flies when you're having fun. Axel, Henke och Linda sitter och kollar på tecknad film (Bugs Bunny) i soffan bakom mig, men jag har sett den fem tusen miljoner gånger så jag satte mig här. Axel spexar som vanligt och Linda skrattar sig fördärvad, men jag är så trött så jag pallar inte skratta xD

Axel sa precis 'jag har lust att' på spanska och sen på tyska, nytt skrattanfall där bakifrån xD Fanny och Alma har cyklat hem, vet inte riktigt när vi ska hem men antar att pappa ringer efter taxi snart. Har en massa meningslösa bilder som jag kommer mata er med sen, bara så ni vet (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0