Bildbomd från gårdagen

Min kära moster Iréne fyllde 70 (hon är 14 år äldre än min mamma) och det firades med stor släktfest i Staffanstorp.


Alltså, det är knappt jag känner igen mig själv utan the redlips. Illa xD


De underbaraste <3 Henke, Axel, Fanny & Alma <3


Första gången min fördrink var annorlunda från de andra ungdomarnas - de drack cider och jag drack mousserande vin. Kände mig jäkligt vuxen xD


Mat!


Grabbarnaboys


Yum! Till maten blev det dock ingen alkohol, Fanta Exotic istheshit ^^


Dimitri med sina speciella ögon <3


Vi värmer upp innan tv-matchen


Jag var med först, men sen kom Fanny och kunde ta min plats medan jag fotade


Axel, den evige spexaren xD


Som sagt...


Och en egobild mitt i alltihopa xD


Bollen råkade sparkas över till grannen, och Axel hoppade helt sonika över staketet och hämtade den xD


Blää, skitmatch


Sen ville killarna gå catwalk


Blondie kan posa!


Efterrätt, som jag naturligtvis åt alldeles för mycket av XD


"Asså hur kan jag vara så het?"


Sen blev det tecknad film tills det  var dags att åka hem vid ett.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0