You are sweet, but chocolate is sweeter!

Howdy ho allihopa, sorry för att det inte har blivit nån mer uppdatering förrän nu :P Efter körskolan i Lund (som gick bra, riktigt skön körlärare alltså ^^) kunde jag inte låta bli att stanna kvar och shoppa loss, vad jag köpte ska ni få se lite senare.
Sen hämtade pappa mig i Lund (klantiga jag missade bussen) och vi övningskörde lite, övade på några av de sakerna jag hade fått i läxa av körläraren. Som innerstadskörning och sånt jobbigt xD När vi kom hem var jag bannad från datorn fram till nio eftersom jag hade 'glömt' att stänga av den när jag gick hemifrån (palla) och nu den senaste timmen har jag suttit och lekt lite med bilder.

Och nu kom jag på att jag måste städa gästtoan också, blääh xD Gör det sen (a)


Icy Blue

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0