Undrar hur länge jag kan sitta vid datorn innan pappa blir irriterad?

Nämen hallå på er, vad sitter ni här och hänger för? Tja, vad sitter jag här och hänger för? Man kan ju undra... det kan ju inte bero på att jag längtar efter att få bygga färdigt mitt nyaste Simshus, eller hur? ;)

Hrm. Anyways, dagen har varit och kommer bli rätt chill. Att tvätta håret är väl det enda vettiga jag har gjort. Imorgon kväll ska jag och mamma på middag hos Nymans i Ystad, och vi ska sova över där så mamma slipper köra hem mitt i natten. På lördag kväll blir det Chrissy, film, vodka och choklad. The good life alltså.

Vädret är lynnigt och det gör mig sjukt irriterad. Men nu ska jag gå och äta nåt. Later :*


Det ska möbleras också. Hujedamig xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0