Spillrorna efter festen

Bonjour mes amis! Pappa kom precis hem och nu väntar jag på att han ska käka färdigt så att jag kan få äta för mig själv i köket xD Nejdå, jag är inte konstig, I just like my privacy (a)

Imorse när jag gick ut i vardagsrummet såg det ut såhär:


Vi kollade på Mean Girls, åt choklad och ostbågar, drack vodka och mot slutet när vi var rätt lulliga lekte vi Jag Har Aldrig. Men kvällens höjdpunkt måste vara när jag hällde vodkan över hela mitt ansikte, och då var jag inte ens berusad än! Typiskt mig, så typiskt mig xD

Nu ska jag gå och se om köket är ledigt. Senare idag kommer ett tribute-inlägg till Chrissy eftersom hon fyller 18 idag :D Grattis Pissy <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0