Pancake!

Haj paj leverpastaj. Har precis käkat pannkakor till middag, mums :D Och så har jag insett att jag har gått upp lite i vikt, ett eller två kilo kanske. Har inte stått på en våg på nästan en månad så det är lite svårt att veta xD Men det är inte så konstigt egentligen, med tanke på allt jag har tryckt i mig de senaste dagarna! Har slarvat med situpsen också, inte bra. Ska var onyttig ikväll också, sen ska jag hålla igen fram till bröllopet som är den åttonde. Jag ska inte banta eller nåt, utan bara ta det lugnt med onyttigheterna så jag kommer ner i min normalvikt igen.

Nu ropar mamma att jag måste städa gästtoan, det hade jag glömt xD Later :*



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0