Moln, moln, go away!

Nämen hallå på er, sitter ni också hemma och surar för att det är mulet? Anledningen till att jag inte har uppdaterar är att mamma och pappa drog iväg mig på en utflykt till Wanås (jag fick övningsköra dit, körde på motorväg för första gången, yay! :D) men när vi väl kom dit spöregnade det och ville inte sluta, så vi åt bara lite i serveringen och sen körde vi hem igen, drygt 1 timme tar det att köra xD Fast den här gången körde pappa :P

Så nu sitter jag här med huvudvärk p.g.a. fakking lågtrycket, även om regnet inte har hunnit hit än. Nu ska jag attackera lite forum och sen ska jag simsa, goodbajs! :D



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0