Jag hade världens skummaste dröm

Hehe, ja, ganska nyvaken. Satte faktiskt klockan på tolv men jag somnade om... illa! Ska in till Lund idag och hämta ut biobiljetterna till måndag (ska gå och se Harry Potter med päronen). Och så måste jag göra lite annat. Dagens to do-list ser ut som följer:

- Tvätta håret
- Hämta biobiljetter
- Städa rummet
- Dammsuga rummet
- Diska

Tur att bion har öppet till sent ikväll för jag måste tvätta håret innan jag sticker och jag har inte ens kommit ur nattlinnet än xD

// Z

Hit me baby!
Postat av: snälla :'(

SNÄLLA DU, kan du skriva i ett inlägg vart du köpt dom där stora ringarna från ginatricot!!? snälla :(

2009-07-18 @ 15:06:43

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0