Jag fick i alla fall motion, en bristvara när det gäller mig

Phew! Okej, nu har jag klippt grannarnas gräsmatta. Det tog två timmar xD Liiiite annat än att gå ut och klippa vår egen på 40 min. Under dessa två timmar har jag också lyckats med att:

- Trampa på fyra myrbon
- Riva mig på rosenbuskarna på armarna
- Få två blåsor på vardera hand och en på vänster fot
- Bli totalt GENOMSVETTIG

Seriöst, jag är soaked. Ska bara eftersvettas lite och sen ska jag in och duscha i femton timmar eller nåt. Just nu känns det måååånga mil bort att få det här ansiktet och frisyren snyggt tills ikväll, men herrens vägar äro outgrundliga... eller nåt xD (Ja, jag är fortfarande ateist, men ibland måste man xD)


Och jag är ju inte klar än. Disken och gästtoan väntar xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0