Jag är lite mer levande nu

Oset av mat fyller huset och min mage kurrar igen, högt. Men det är inte dags att äta förrän om typ en halvtimme, vem röstar på att jag har dött av svält då? (a)

Eftersom jag känner mig lite mer som en människa och inte som en zombie med huvudvärk längre så kan jag ju berätta att det var väldigt trevligt att vara på middag i Nymans sommarstuga i Ystad. Vi träffar dem väldigt sällan. Maggan är mammas äldsta väninna, de har känt varandra typ alltid. Lekte tillsammans när de var små och sånt gulligt ^^ Maggan och Affe har två barn, Sofie och Fredrik, 88:a respektive 90:a.

Vi åt lax med nypotatis och Fredrik åt alldeles för mycket och för snabbt så han låg och mådde dåligt på soffan sen, stackaren xD Jag lade mig i den andra soffan och så zappades det mellan Smalville och Wedding Crashers på tv:n. Det blev jordgubbar med glass, grädde och socker till efterrätt, midsommar-feeling eller vad? :D

De vuxna och Sofie drog igång Trivial Pursuit medan jag och Fredrik hittade tillbaka till sofforna och Tro, Hopp och Kärlek som på sexan. Senare var vi med och spelade också, och nån gång efter midnatt serverades det kladdkaka med grädde =)

Medan vi tittade klart på filmen droppade de vuxna och Sofie av till sina sängar en efter en, och när filmen var slut halv tre stapplade jag också i säng. Hur länge Fredrik satt uppe vet jag inte, men han var inte vaken när vi åkte hem vid halv tolv i förmiddags xD Jag var helt död i bilen, hade inte fått så mycket ordentlig sömn, somnade säkert inte förrän halv fyra.



Just nu sitter jag och spelar Sims, har precis gjort en ny familj. Eller familj och familj, en sim, det är legacy ya know ;) Den fina minen här ovan gjorde hon åt toaletten, konstigt nog. Ah, dessa simmar xD

Nu ska jag gå ut till pappa i köket och fråga om det inte är mat snart (vilket jag vet att det inte är) xD

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0