Hiss & Diss



1. Jordgubbssaft
Finns det något bättre och godare att släcka törsten med dessa varma sommardagar? Nej! :D

2. H&Ms underkläder
Jag tror det är Claudias fel från början, eftersom hon alltid ska köpa undies när vi är där och shoppar, så nu är jag också helt besatt av H&Ms underkläder. De är ju så snygga :D

3. Övningsköra
Jag är på gång nu! Kommer ju inte kunna ta körkort innan skolan börjar, men förhoppningsvis i typ september :D



1. Att jag fjällar som en orm
Believe me, jag ser inte så vacker ut på axlar och dekolletage nu alltså. Jobbigt xD

2. Att folk är bortresta
Chrissy i Skälderviken, Coco i Italien, Jack i USA... men vafan kan ni inte KOMMA HEM NÅN GÅNG? Missyaa <3

3. Värmen
Det är FÖR varmt. Period.

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0