Hade jag varit en storbloggare hade jag kallat det för en bloggdator methinks...

Haha, haj på er allihopa! Sitter och bloggar från den nya minidatorn pappa har köpt, en sån här närmare bestämt:


Compaq Mini 730 EO

Riktigt gullig är den, men jag trycker på fel tangenter titt som tätt xD Vet inte hur många gånger jag har tryckt s istället för a och < istället för shift, och då har jag ändå bara skrivit såhär lite! Illa xD

Kom att tänka på att det kanske verkar som om pappa har köpt den här datorn till mig, men så är det inte :P Den är hans och jag kan nog få låna den ibland, den ska ju med till Gotland tillsammans med det stora åbäket till laptop som vi har uppe på landet xD

Men nu ska jag göra nåt vettigt istället för att sitta vid den här minisaken och få nackspärr xD Later :*

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0