Good, eh... day

Haj på er. Kom i säng vid två, vaknade vid ett (a) Sitter här med nytvättat hår som jag snart ska torka och platta, sen ska ansiktet på och jag ska käka och lite sånt. Ska ta bussen in till Lund vid fyra, för jag ska hinna med en sväng inom Akademibokhandeln (och kanske Åhléns) innan min teorilektion. Shit, måste ringa pappa och fråga om han köper nytt balsam eller om jag ska göra det.

Ska helst hinna få iväg ett mail eller två innan jag sticker också. Och hoppas att internetbanken funkar som den ska idag! Det känns helt konstigt att plötsligt ha seriösa, viktiga saker att göra xD

Nu ska jag attackera håret med fön och plattång!



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0