Allt jag påstår är att vår elefant går i sömnen

Alltså, vad är det här, va? Dålig uppdatering båda igår och i förrgår, så kan vi ju inte ha det! Fy på mig. Tyvärr kommer jag inte kunna uppdatera ikväll, för vi ska ju till Ystad på middag och sen ska vi sova över där. Men jag lovar att försöka vara lite mer aktiv fram tills vi åker ikväll, och sen uppdatera så fort jag kommer hem på lördag!

Jag skulle skriva nåt mer här, men jag har glömt bort vad det var. (Jag glömmer seriöst allt nuförtiden) Aye well, det var säkert inget viktigt. Nu måste jag... hm, leta upp några telefonnummer och ringa dessa telefonnummer. Intressant va? ^^



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0