Värsta schemat hittills (jag fasar för trean)


(Klicka för att se större)

Pest och pina. Idag hade jag min sista officiella sovmorgon för den här terminen. På måndag börjar period 2 och då kommer mitt schema att se ut som ovan. Det tidigaste jag slutar är 14.20, annars slutar jag aldrig före 15.00. Och bye bye till allt vad sovmorgnar heter, och hello till superkorta luncher och ännu kortare förmiddagsraster.

Men det värsta är ändå torsdagen. De har gjort vår megahåla ännu större samt delat den i två! Den geografilektionen som är mitt i smeten nu brukade vi ha direkt efter matten, och då hade man iaf 3 h 20 min på sig att göra något; fika, gymma etc. Men nu ligger den plofs, mitt i, och jag kan reda nu känna hur mycket jag kommer att hata torsdagarna i vår. Och jag som trodde att det inte var möjligt att hata dem mer än jag redan gör.

Grr...

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0