Varning för lyxproblem!

Jag skulle vilja slänga mitt Maestrocard på golvet och hoppa på det några gånger. Varför vill det inte fungera? Varför?

Igår efter plugget var jag, Jack och Coco på Donkan och då skulle jag betala med mitt kort, och det gick inte. Jacks kort hade funkat, men sedan funkade varken mitt eller Cocos. Vi kom fram till att det förmodligen var fel på kortläsaren och tänkte inte så mycket mer på det.

Idag var jag i Lund och skulle shoppa lite, tänkte se om jag kunde hitta nåt snyggt att ha på mig i Strasbourg (vi åker om en vecka!). Men ville kortet fungera och låta mig ta ut pengar? Näädå. Jag blev så irriterad! Imorgon är det jag som går till banken och reder ut det här.

Men men, färdiggnällt! Jag hade lite cash med mig så jag kom inte hem helt tomhänt:



Nagellacket är guldglittrigt, kanske inte syns :P Jag älskar verkligen Depends nagellack. De är billiga, de är bra, man hinner använda upp dem innan de torkar i flaskan och de finns i massor av härliga färger! Sedan jag upptäckte Depend har jag knappt ens sett åt andra nagellack. Jag får ju inte vara otrogen! ;D

With love,
Zambina


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0