It's a girl's world

Yo! Sitter här och hatar mitt nytvättade hår, det håller verkligen på att bli alldeles för långt :/ Skulle ha klippt mig hos Martin i torsdags, men jag var ju sjuk så vi avbokade det. Hade ju tänkt bli fin i håret till imorgon... =( Martin är så bra, han gör alltid frisyren precis som jag vill ha den, utan att jag behöver säga särskilt mycket. Iz najs ^^ Och 350 spänn för klippning samt 500 för färgning är väl... överkomligt? Har inte så bra koll på var standarden ligger för frisörspriser xD


Min älskade mascara; Max Factor 2000 Calories Curved Brush

Imorse testade jag att lägga mascaran som det visas på den här videon. Blev faktiskt skillnad! Fransarna blev fint separerade och det var bara ett eller två spindelben jag fick fixa till med en nål, till skillnad från de vanliga tusen xD Denna metod, som kräver lite mer tid, kanske inte är något för extremt stressiga morgnar. Men om man har lite extra tid på sig någon morgon tycker jag man ska testa =)



With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0