Yum

Nu har jag satt i mitt alldeles för mycket choklad, och kakan är inte slut än. I've got a bad feeling about this... Men vafan, på fredagar får man äta choklad ;D



Försöker bara lighten the dark spirits från förra inlägget :P Det är hemskt, naturligtvis, men... tanken är inte lika chockerande som den var först. Man börjar vänja sig vid att det har hänt.

Just nu är jag mest glad för att Deezer har börjat fungera igen, efter att ha varit nere ett tag. My music is back! :D

Her thoughts were far, far away. She remembered the feeling when he had placed his hand on her waist for the first time.

// Z

Hit me baby!
Postat av: Sara

Åh jag är så sugen på choklad nu, men jag köpte ingen för jag försökte vara duktig, haha!

2009-01-30 @ 20:30:46
URL: http://novembersara.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0