Howdy cowboy

Känner mig extremt tjejig just nu, sitter nämnligen och knåpar lite på vilka smycken jag ska ha till min maskeradoutfit imorgon. Ska vara cowgirl, har ju redan en del westernutrustning så jag tyckte det passade bra ^^ Kommer nog köra rätt hårt med sminket och mammas westernhalsband är redan bestämt att jag ska ha, så jag vet inte om jag vågar ta örhängen också? Men jag vill så gärna ha det... men shit, jag ska ju ha hatten också! Kan ju inte ha alla tre sakerna... blä. Ding! Dagens I-landsproblem! xD

Annars är det nog pretty much bestämt att jag ska ha den här vita skjortan samt jeansshortsen jag har här. De vita cowboybootsen, mammas westernslips och hatten på det and I'm good to go ;) Det ska bli sjukt kul :D Och Jack och Koffe ska vara munkar xD (alltså levande munkar, inte såna man äter xD)



Howdy!
// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0