But I'm not perfect

Jahapp, så var det torsdag igen då. Jag hatar torsdagar. Dock var den här uthärdlig.

Det var sjukt segt att komma upp imorse, och när man väl kom till skolan och skulle ha matte så fattade man naturligtvis inte mycket av uppgifterna. Dumma andragradsekvationer. Och ändå ber de andra mig om hjälp, och jag lyckas för de mesta hjälpa dem! Men mina egna uppgifter, de klarar jag minsann inte av...

På geografin babblade Katti mest hela tiden. När det sedan var dags för oss att göra egna uppgifter så var man ju så seg i huvudet och hungrig, så så mycket vettigt fick man ju inte gjort. Typ bara Mika var duktig och jobbade :P Alla var helt faschinerade av artikeln i DN om spetsutbildningen i historia som Katte ska få, för Jack, Coco, Hannes och Koffe hade blivit intervjuade till den artikeln. Länk kommer i ett senare inlägg, när jag har hittat den xD

Lunch, fisk. Och jag kom på att jag gillar att klia Jack i nacken och på armarna, endast för att jag tycker om att se hur han njuter av det. Is that weird or is it... understandable? xD

Hålan dog jag på, så den orkar jag inte skriva om.

På franskan gjorde vi inte så mycket vettigt heller. Jag och Coco flummade och kunde inte komma överens om var man skulle placera ne... pas vid reflexiva verb. Håhå jaja.


Men jag är iaf glad för att jag har fått min DVD-läsare att fungera som den ska igen ^^ Miffominen bjuder jag på!

With love,
Zambina

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0