HateHateHateLove

Jag hatar verkligen torsdagar. Jag lovar, om jag fick vara gud för en dag skulle jag radera torsdagar ur almanackan för all framtid!



Mitt torsdagsschema ser ut som ovan. What's not to hate about that?! Förr hade vi 3h 20min håla, och då kunde man åtminstone hitta på nåt, typ gymma eller ta en lång shoppingrunda. Men nu är den delad i två och det är så jäkla dumt!

Men idag var man naturligtvis tvungen att genomlida ännu en torsdag. På matten är jag grymt mycket efter p.g.a. min sjukdom förra veckan. Jag satt och försökte göra testet på andragradsekvationer som de andra gjorde förra torsdagen, och det fick mig bara att känna mig ännu mer korkad. Jag fattade inte mycket, fastän jag ju har jobbat med de uppgifterna precis som de andra! Hejhej till G i Matte B... Och Coco var sjuk =(

Förmiddagshåla, vad tusan gjorde vi då... just det, jag, Mika och Jack gick till bibblan och skulle plugga lite. Jag och Jack påbörjade mitt, hans och Koffes NK-arbete om fossila bränslen i PowerPoint (vilket påminner mig om att jag måste göra min del och maila till honom... aja, det gör jag sen :P) och Mika pluggade tyska, tror jag.

Lunch, jag åt för mycket och för snabbt så jag mådde nästan illa :P Sedan geografi, jobbade med Jack och Mika med att ta reda på fakta om ett av Sveriges största företag, vår lott föll på Vattenfall. Det var dels arbete, och dels ville jag testa hur pass fokuserad Jack kunde vara beroende på var någonstans på honom mina naglar befann sig xD Det var intressant xD Fast Mika tyckte nog det var lite creepy (a) Och det jag kläckte ur mig; "Dina byxor är i vägen..." XDXDXD Jag tänker inte förklara xD

Efter geografin hade vi ju håla igen så vi gick till kafeterian och satt där en stund. Sedan skulle Jack åka hem (hans franska var inställd, jäkla orättvist >__<) så jag och Mika gick och satte oss på skåpen mellan andra och tredje våningen och pluggade franska resp. tyska. Tråååk :P Men språket var rätt flummigt ändå, och så kom vi fram till att vi inte skulle ha någon franska imorgon, eftersom Katte/Spyken möter Polhem i rugby! Det kan bli intressant xD Men eftersom jag varken har NK eller franska imorgon så slutar jag 12.30, myys :D



Oj, vad långt detta blev. Aja, ni bestämmer själv om ni orkar läsa eller inte xD

With love,
Zambina

Hit me baby!
Postat av: natt

Snygg bild :D

2009-01-31 @ 14:41:31
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0